[Educaciolliure] trobada a Llavaneres

montse casanova mcasan36 a gmail.com
dll oct 17 23:27:05 CEST 2011

Hola sóc la Montse, del "projecte emergent" de Llavaneres,* projecte
Amatista*. Gràcies a totes les persones que m'han contestat i demostrat
interès i solidaritat. Gràcies! :) M'agradaria fer una trobada per veure'ns
les cares i xerrar, posar en comú... El projecte Amatista va més enllà d'una
escoleta, seria una associació que fomenta una educació diferent, viva...
amb tallers, xerrades i l'escoleta com activitat permanent...Ja ho
comentarem quan ens trobem.
proposta de trobada: *dimarts 25 tarda, sobre les 7 o*
* dimecres 26 mati sobre les 11*
Em podeu contactar per mail o al 653 11 8252
Fins molt aviat!!
Montse