[Educaciolliure] Fwd: Espai de criança a Girona

Jordi Mateu jmateu22 a gmail.com
diu oct 16 10:38:42 CEST 2011

Hola
us reenvio aquest missatge de la Lara Giménez
fins aviat

Hola famílies.

Sóc la Lara Giménez Barragan ja fa temps que estic proposant tallers
de matemàtiques amb diferents materials fruit de l’experiència
meravellosa que vaig viure durant el meu estar com educadora al
Projecte Educatiu El Roure i de les llavors rebudes d’altres espais i
persones que he anat cercant i trobant per aquest camí d’aprendre i
cercar la manera de compartir-ho amb els petits.

Arran de la criança de  la nostra petita i del que ara la vida em
demana... marxem a viure a la ciutat de Girona i voldria oferir
aquella família que els pugui interessar un espai de criança fet amb
amor i respecte envers els processos íntims, per a dos petits i la
nostra filla.

Si aquesta proposta us fa vibrar el cor us adjunto un document amb
molta més informació perquè pugueu fer volar la vostra imaginació tot
dibuixant quina és la proposta que us ofereixo compartir.

Per qualsevol pregunta, curiositat, proposta us facilito dues vies de
contacte...

655 92 04 30

aprenentamblesmans a hotmail.es

Moltes gràcies per l’escolta d’aquestes paraules impreses

Una abraçada

Lara
A non-text attachment was scrubbed...
Name: INFORMACIO.pdf