[Educaciolliure] Summerhill School

Lisa E. Mitchell Lisamitchatelefonica.net
Dma Maig 18 21:08:56 CEST 2010

Hola,

Crec que us referiu al "Summerhill School", una escola residencial en
Suffolk, UK:

http://www.summerhillschool.co.uk/

http://es.wikipedia.org/wiki/Escuela_de_Summerhill

Salutacions,
Lisa

Message: 1
Date: Tue, 18 May 2010 12:41:43 +0200
From: Myriam Gómez <gmyriam.c76agmail.com>
Subject: Re: [Educaciolliure] Resum de Educaciolliure, Vol 64,
Publicació 28

hola Júlia
Jo vaig trobar al biocultura un lloc que està a Anglaterra. Malauradament no
recordo el nom i no trobo el fulletó que vaig agafar. És per edats d'entre
14 i 19 anys i és en règim de internat però segueixen bastant una educació
alternativa. El menjar és vegetarià i tenen hort i el lloc és impressionant.
Està al sud d'anglaterra. Potser algú sap de què parlo i et pot dir el nom

Myriam