[Educaciolliure] Són cares les escoles lliures?

EULALIA nose eescudeahotmail.com
Dij Jun 17 11:39:42 CEST 2010

Hola a tots i totes!

Son cares les escoles lliures? Simplement si.

No tothom te el privilegi de poder portar els seus fills, aixó es un realitat.

A l'escola pública no pagues aquests diners al mes.

Ojala, els projectes de les escoles publiques, poc a poc siguin cada vegada més lliures!