[Educaciolliure] Reunió per als pares de 1r d'ESO

Juan Manuel Martín Enríquez juanma8589agmail.com
Div Gen 29 15:33:30 CET 2010

Hola, Xesca

T'envio un document word amb articles de diferents autors que he anat
recopilant de Internet. Tot ho tinc en castellà, está indexat per autors i
no per temàtica, Espero que us faci servei en la defensa dels vostres
ideals.

La meva recomanació és que us llegiu l'index i, segons els títols dels
articles, aprofundiu en els temes que us interessin.

Salutacions