[Educaciolliure] Reunió per als pares de 1r d'ESO

vargasnfatelefonica.net vargasnfatelefonica.net
Dij Gen 28 22:31:26 CET 2010

Hola,
em presento per a orientar-vos amb el meu missatge. Tinc un fill de 12 anys que aquest any ha iniciat el curs d'ESO.
Aquest dimarts dia 2 de febrer tenim una gran reunió els pares per parlar de:
- adaptació a l'institut
- hàbits de treball
- aprenentatges
- hàbits de salut iconvicencia
- acci tutorial
´- sortides
Jo no estic d'accord amb molts aspectes de l'ESO, vull preparar-me bé la reunió per mostrar idees diferents a les que sempre imperen. He parlat amb alguns pares que tenen fills que fan 6è i ells també tenen por a l'ESO, pels horaris que fan els nens, perque marxen del nostre poble a un poble veí amb uns horaris extrems, des de les 7 del matí que surten fins a les 18h de la tarda que arriben (3 dies a la setmana) i de les 7 a les 14 h els altres dos dies. Sempre impera la idea de que han de fer deures, però quan arriben a les 18 h!! però molts pares pensen que és millor que facin deures, és que parlar amb els pares o practicar les seves aficcions...
Us ho comento per si teniu alguna suggerència.
Jo volia anar a la xerrada al COPC per informar-me sobre el funcionament de Clonlara, per tenir més facilitat de convenciment vers a la familia que és reticent a l'escola lliure, però em sembla que per ara em toca batallar per intentar millorar en el possible l'ESO.
Salutacions
Xesca

Hasta ahora ha bloqueado 7885 spam y me ha ahorrado mucho tiempo.
Ya somos 6 millones de usuarios en todo el mundo, ¡Únete a nosotros!.
Puedes descargar la versión gratis : http://www.spamfighter.com/les
Los usuarios de pago no tienen esta firma.