[Educaciolliure] Material dels Wild

Emma Piqué emmapbagmail.com
Dij Gen 7 12:20:33 CET 2010

Bon dia,
nosaltres vam trobar boletes a una merceria d'olot
però suposo que en pots trobar a qualsevol altra.
A Barcelona, als carrers del voltant entre plaça sant jaume
i la catedral hi ha majoristes de bijuteria que també venen al detall
i es poden trobar boletes de tota mena.

salutacions i bon any

El 7 de gener de 2010 11:54, Mar Brull <eleutheria1004ahotmail.com> ha
escrit: