[Educaciolliure] Material dels Wild

Mar Brull eleutheria1004ahotmail.com
Dij Gen 7 11:54:54 CET 2010

 Hola!! a veure si algú em pot ajudar, aquest estiu passat vaig fer el curs de materials amb els Wild i estic intentant fer-me els propis materials, però no aconsegueixo trobar les boletes, em van dir que per internet era fàcil trobarles però no hi ha manera!!

El que voldria són boles de 2 mides diferents i de diferents colors, verd, blau, vermell, groc... les que usaven ells i les que em van dir que són més barates són en realitat boles de fer collarets de plàstic, si algú em pot passar un contacte de internet o de botiga on n'hi podria trobar li agrairé molt!!!!!!!!!!!

Bon any i gràcies!!!!!!!!!!! Mar.

¡Nuevo MSN Noticias! Vive la información las 24 horas, con un análisis profundo de la actualidad que más te interesa.
http://noticias.es.msn.com/