[Educaciolliure] Reunió per als pares de 1r d'ESO

Xavier Alà xavilistasaclonlara.es
Dil Feb 1 20:59:11 CET 2010

  Xesca, una cosa no és incompatible amb l'altra, jo també treballo com a professor de Secundària i Batxillerat a institut i tinc una visió a dues bandes de la jugada... I si finalment no véns a la xerrada, a la nostra web i per Internet pots trobar força informació, fins i tot xerrades, sobre educació lliure, tant a escola com a casa.

  Salutacions cordials,

  Xavier Alà
  www.clonlara.es