[Educaciolliure] Feina compartida

Júlia Mateo Gambarte control1964ayahoo.es
Div Mar 20 12:56:43 CET 2009

Bon dia,
Em poso en contacte amb vosaltres per a poder oferir-me com a col·laboradora. Estic acabant un màster (reconegut per a la Federació de psicoterapeutes) en el qual treballem per una part, psicoteràpia centrada en la persona i per l'altre, psicoteràpia gestàltica. Dintre de la tendència no directiva de la teràpia centrada en la persona he tingut alguna experiència amb nens amb teràpia lúdica.
Busco feina com a acompanyant, facilitadora i/o terapeuta. M' he format com a terapeuta individual y de grup en  formación rogeriana des de una vessant  totalment experièncial i per a mi té un encant i  una potència enorme el treball  amb grups de trobada (pares, alumnes, mestres, creixement personal, empreses ). M'he format en P.N.L. amb un Màster-Practitioner a l'Institut Gestalt a Barcelona i tinc una llicenciatura en Filologia.
M'encantaria tenir l'oportunitat de conèixer gent que estigui interessada en començar o que ja tingui en marxa un projecte i poder col·laborar, grups de trobada de creixement personal, hores terapèutiques per a adults i nens, formació a veure amb gestió d'emocions, amb la salut i amb l'educació respectuosa.
Si algú a títol personal o com a empresa està interessat li puc enviar el meu curriculum i podem tenir una entrevista per a conèixe'ns millor.
Gràcies
Una abraçada
Júlia