[Educaciolliure] Cangur

Maria del Mar Rigo mariadelamarahotmail.com
Dil Gen 19 12:45:56 CET 2009

Hola a totes i tots.

Em dic Maria del Mar Rigo, algunes persones de la xarxa em coneixeu personalment ja que hem coincidit en alguns cursos de la XELL.

Anteriorment he treballat a dues escoles d´educació lliure. Ara mateix estic fent un projecte artístic a llarg plaç i disposo de temps lliure per fer cangurs.

Si alguns pares necessiteu una cangur, alguns matins o bé esporádicament, jo estic disponible.

Em podeu escriure al meu correu electrònic o bé em podeu trucar-me al 619607757.

Salutacions a tothom i ànims i endavant amb l´educació lliure!
¿Quieres ver los mejores videos de MSN? Enciende Messenger TV
http://messengertv.msn.com/mkt/es-es/default.htm