[Educaciolliure] Material Montessori

Ariadna Tremoleda Panyella ari_tetiahotmail.com
Dme Ago 26 22:20:10 CEST 2009

Hola,
Porto dies intentant enviar un mail sobre un cap de setmana familiar i no hi ha manera. Me'l retorna. Què puc fer?
Ari

Date: Wed, 26 Aug 2009 12:26:47 +0200
From: eulalia.padroagmail.com
To: educaciolliureallistes.moviments.net
Subject: [Educaciolliure] Material Montessori

Hola,

Estic molt interessada a conèixer i utilitzar material Montessori en general i especialment el material de llengua a nivell de sintaxi. M'encantaria visitar alguna escola que l'utilitzi per veure com funciona. En coneixeu alguna que permeti visites?

Gràcies,

--
Eulàlia

Internet Explorer 8 más sencillo y seguro ¡Descárgatelo gratis!
http://events.es.msn.com/noticias/internet-explorer-8/