[Educaciolliure] L'educació lliure a secundària

Eulàlia Padró Giral eulalia.padroagmail.com
Dma Set 30 18:15:52 CEST 2008

Bones,

Gràcies Xavier, jo també vaig anar a la presentació del llibre de la Neomí
Paymal i, de fet, formo part del grup de treball de les tutories
holístiques. La primera reunió la vam fer la setmana passada i hi ha
projectes per engegar.

La propera reunió serà un dijous a les 20h al COPC (gran via 751 2º 1ª). He
de confirmar, però, el dia exacte.

Qui hi estigui interessat/da que no dubti a venir-hi.

Eulàlia

El 29 / setembre / 2008 22:00, ddonat <ddonataxtec.cat> ha escrit: