[Educaciolliure] Fw: Taller vivencial "Estima'ls i estimaran" 4-10-2008

jaume bachillerfontahotmail.com
Dil Set 29 22:55:20 CEST 2008

Us remeto una informacio que m'ha arribat i crec que us pot interesar:
"Desprès de molt temps uns dels meus somnis es converteix en realitat. Amb la Pilar Arlandiz, psicòloga i terapeuta familiar, hem posat en marxa un projecte anomenat "Tornant a l'instint", del qual ja rebreu mes informació. El dia 4 d'octubre ens comencem a posar en marxa i fem el taller: "ESTIMA'LS I ESTIMARAN", del qual us envio informació amb el document adjunt.
Moltes gracies per la vostra atenció.
Gemma Baulies