[Educaciolliure] L'educaciķ lliure a secundāria

Xavier Alā xavilistasaclonlara-esp.org
Dis Set 27 09:43:31 CEST 2008

Hola, Eulālia, em dic Xavier Alā i a banda de treballar a Clonlara School, també ho faig com a professor de Secundāria a la pública. Hi ha un grup creat al Colˇlegi de Psicōlegs a Barcelona que treballen pedagogia holística, aquest estiu passat hi van convidar la Noemí Paymal. Si t'interessa, en general, si a algú més li interessés, no teniu més que posar-vos en contacte amb mi. També de tant en tant l'Ignasi Salvatella envia informaciķ al respecte a aquesta i a d'altres llistes.

Seguim en contacte,

Xavier Alā

Clonlara School
  ----- Original Message -----
  From: Eulālia Padrķ Giral
  To: educaciolliure en llistes.moviments.net
  Sent: Thursday, September 04, 2008 10:40 AM
  Subject: [Educaciolliure] L'educaciķ lliure a secundāria

  Hola a tothom,

  Em dic Eulālia i aquest curs vinent faré de tutora de 2n d'ESO a un institut de l'Institut d'Educaciķ de Barcelona. L'any passat ja vaig treballar a secundāria i el panorama és bastant desalentador.

  M'interessaria trobar gent vinculada a la secundāria per compartir experičncies i explorar noves formes d'enfocar l'ensenyament a una etapa tan complicada (tant per adults com per joves) com l'adolescčncia.

  Moltes grācies,

  --
  Eulālia