[Educaciolliure] L'educaciķ lliure a secundāria

Eulālia Padrķ Giral eulalia.padroagmail.com
Dij Set 4 10:40:11 CEST 2008

Hola a tothom,

Em dic Eulālia i aquest curs vinent faré de tutora de 2n d'ESO a un institut
de l'Institut d'Educaciķ de Barcelona. L'any passat ja vaig treballar a
secundāria i el panorama és bastant desalentador.

M'interessaria trobar gent vinculada a la secundāria per compartir
experičncies i explorar noves formes d'enfocar l'ensenyament a una etapa
tan complicada (tant per adults com per joves) com l'adolescčncia.

Moltes grācies,

--
Eulālia