[Educaciolliure] Rv: borrarme de la lista

David Donat ddonataxtec.cat
Div Set 19 11:00:02 CEST 2008

Sóc nou a la llista i per prudència no he intervingut encara. Observo,
no obstant, que de fa unes setmanes hi ha companys i companyes que volen
donar-se de baixa de la llista i no rebre més correspondència. Jo,
imagino que com qualsevol de vosaltres, el dia que m'hi vaig subscriure,
la màquina que controla la llista em va enviar un MISSATGE AUTOMÀTIC DE
BENVINGUDA on m'explicava, entre d'altres coses, LA MANERA EXACTA DE
DONAR-ME DE BAIXA DE LA LLISTA el dia que en volgués marxar. Us passo,
doncs, el fragment del missatge on s'explica com donar-se de baixa:
<<

Si mai voleu donar-vos de baixa o canviar les vostres opcions ( per
exemple, canviar a mode de compilació, canviar la vostra clau de pas,
etc), visiteu la vostra pàgina de subscripció a:

     http://llistes.moviments.net/cgi-bin/mailman/options/educaciolliure/******@******.**

(HE POSAT ASTERISCOS AL LLOC ON TOCARIA ESCRIURE LA MEVA ADREÇA DE CORREU ELECTRÒNIC, en el benentès que cadascú hi ha d'escriure la seva)

També podeu fer aquests mateixos canvis via correu electrònic.
Senzillament envieu un missatge a:

     Educaciolliure-requestallistes.moviments.net

amb la paraula 'help' en el subjecte o en el cos del missatge (sense
les cometes) i rebreu un correu de resposta amb més instruccions.

Necessiteu saber la vostra clau de pas per poder canviar les vostres
opcions (fins i tot per a canviar la mateixa clau de pas) o per
donar-vos de baixa.>>

Considero que, de la mateixa manera que els qui som membres de la llista
ens hi vam inscriure voluntàriament, SOM NOSALTRES MATEIXOS ELS
RESPONSABLES DE DONAR-NOS DE BAIXA quan ho desitgem. Diria que la llista
no compta amb cap persona "alliberada" per fer aquestes gestions.
Agrairia que la gent deixés d'enviar missatges demanant que "algú" els
doni de baixa. Considero que aquest acte és responsabilitat de cada
membre de la llista.
Disculpeu si no he encertat el "to" del meu missatge. No pretenc ser mal
educat ni impertinent. Només aclarir el que em sembla una norma bàsica
de funcionament en qualsevol llista de correspondència electrònica.
Atentament,

David Donat

En/na Raul Gordo ha escrit: