[Educaciolliure] Escoles d'educació lliure

Xavi _ illadebudaahotmail.com
Dma Oct 28 14:40:22 CET 2008

Hola!!

Jo sóc mestre d'Educació Física a Primària i estaria interessat en conèixer escoles d'educació lliure públiques de Barcelona, que segueixen una metodologia per projectes i on els llibres de text no apareixin.

Es q ara al novembre he de participar al concurs de trasllats.

Una abraçada!!

Xavi

Date: Tue, 28 Oct 2008 01:00:58 +0100From: anafsol en gmail.comTo: educaciolliure en llistes.moviments.netSubject: [Educaciolliure] Escoles d'educació lliureUs volia demanar si em podria ho facilitar un llistat actualitzat de les escoles d'educació lliure que hi han a Barcelona.Treballo amb famílies que estan interessades.Jo conec La Caseta, Genunió, Xantala, no se si encara funciona Moixaina, se que també estava Utingami (o algo així).M'agradaria tenir les adreçes electròniques, els telèfons i adreçes, així podria passar aquesta informació a totes les famílies.Moltes gracies-- AnnaEducadora de Massatge InfantilSuport i Acompanyament en la CriançaTerapeuta Psicoemocional Terapeuta Corporal
¿Sigue el calor? Consulta MSN El tiempo