[Educaciolliure] Escoles d'educació lliure

Anna María Frutos Soler anafsolagmail.com
Dma Oct 28 01:00:58 CET 2008

Us volia demanar si em podria ho facilitar un llistat actualitzat de les
escoles d'educació lliure que hi han a Barcelona.
Treballo amb famílies que estan interessades.
Jo conec La Caseta, Genunió, Xantala, no se si encara funciona Moixaina, se
que també estava Utingami (o algo així).
M'agradaria tenir les adreçes electròniques, els telèfons i adreçes, així
podria passar aquesta informació a totes les famílies.
Moltes gracies

--
Anna
Educadora de Massatge Infantil