[Educaciolliure] informació de Tallers Expressió Creadora i mètode Fedora Aberastury

cristina martinez gracia cristinama63ahotmail.com
Dma Oct 14 21:35:26 CEST 2008

mes informació sobre Tallers d´Expressio Creadora...contacte:650 25 66 66 /93 412 08 79   cristinama63ahotmail.com

From: aritzkurenahotmail.comTo: educaciolliureallistes.moviments.netDate: Tue, 14 Oct 2008 10:17:13 +0000Subject: [Educaciolliure] RE: Resum de Educaciolliure, Vol 41, Publicació 18

hola en aritzkuren buscamos gente k kiera acompañar alas niñ@s podemos hablar en el tlf 660955618 yo me llamo xandra  tb puedes hablar con marta te esperamos guapa¡¡¡¡¡¡¡¡From: educaciolliure-requestallistes.moviments.netSubject: Resum de Educaciolliure, Vol 41, Publicació 18To: educaciolliureallistes.moviments.netDate: Wed, 11 Jun 2008 12:00:05 +0200Envii les submissions de  llista de correu  Educaciolliure a	educaciolliureallistes.moviments.net Per subscriure's o donar-se de baixa via 'World Wide Web', visiti 	http://llistes.moviments.net/cgi-bin/mailman/listinfo/educaciolliure o si vol fer-ho via email, envii'n un amb la paraula 'ajuda' en eltítol o en el cos del missatge a 	educaciolliure-requestallistes.moviments.net Pot accedir a la persona que gestiona la llista a  	educaciolliure-ownerallistes.moviments.net Quan respongui, si us plau, canvii el títol de manera que sigui mésespecífic que 'Re: Contents of Educaciolliure digest...'--Archivo adjunto de mensaje reenviado--From: control1964ayahoo.esTo: educaciolliureallistes.moviments.netDate: Tue, 10 Jun 2008 15:49:52 +0000Subject: [Educaciolliure] Busco acompanyar processos de vida

Hola a tots,

Estic buscant feina com a acompanyant de nens o joves.

Fa temps vaig estudiar Filologia Hispànica i mai en vaig dedicar a la dodència.
Fa dos anys que el meu interés pel creixement personal en va portar a interesar-me per la P.N.L. Vaig fer tres cursos molt vivencials (Introductori, Practitioner i Master-Practitioner) a l'Institut Gestalt i m'han permés explorar la meva manera de percebre el món des de la subjectivitat i amb el respecte a les maneres com els altres el perceben. També he pogut adonar-me des de l'interior com és el meu procés d'aprenentatge.

Com que m'interessa molt la pedagogia en va cridar l'atenció un llibre d'en Claudio Naranjo 'Cambiar la educación para cambiar el mundo' i aixó en va engrescar a fer una estada-curs vivencial Introductori Sat que anima al autoconeixement com a camí per acompanyar a l'altre.Va ser en aquesta trobada de cinc dies que vaig conèixer una noia que llegia 'Educar para ser' de la Rebecca Wild i casualitats de la vida vaig poder assistir a un curs que van fer a l'Autònoma de Bellaterra en el qual ens van explicar la seva experiència de la escola activa Pestalozzi. El seu projecte en va semblar molt engrescador. És el tipus d'acompanyament que m'agradaria fer.

Arrel de les lectures dels seus llibres he conectat amb altres projectes molt interessants dels quals es pot aprendre molt a ser un acompanyant respectuós i amorós (p.ex l'Institut Emmy Pickler).

Tinc molta il·lusió i ganes d'aprendre: Actualment acompanyo quatre nens diagnosticats amb déficit d'atenció i hiperactivitat de 7 i 8 anys.
Si algú sap de materials, cursos, llibres, etc... que en pugui fer servir serà molt ben rebut.

Visc a prop de Vic i busco una feina que estigui relacionada amb tot aixó que us he comentat.

Gràcies
Una forta abraçada
Júlia

Enviado desde Correo Yahoo!La bandeja de entrada más inteligente.--Archivo adjunto de mensaje reenviado--From: control1964ayahoo.esTo: educaciolliureallistes.moviments.netDate: Wed, 11 Jun 2008 07:32:03 +0000Subject: [Educaciolliure] Agraïments

Hola a tots/totes,
com transmetre-us la escalfor i el carinyo que desprenen els vostres mails! deu meu, tots plegats som un tresor!
No sé si es pot contestar individualment a cada un perquè sòc nova a la llista, ja m'ho direu. Ara ho faré en conjunt.
Gràcies Javier per les teves paraules d'ànim.
Gràcies Albert, he visitat la pàgina de Cal Massot i és preciós a més el que feu allí sona molt bé i es nota que cuideu a la gent. Només entrar a la pàgina vaig veure el viatge a la India, Jo també fa temps que tinc aquest somni. T'agraïré més informació.
Gràcies Pil, com que vivim tant a prop ens trobem i ens coneixem prenent un te per exemple?
Gràcies Alejandra, el vostre projecte sembla meravellós, et trucaré i parlem
Gràcies Chelo, com que tampoc no vius lluny també podiem quedar per veuren's?
Gràcies Mar, m'encantaria que en passessis les referències que corren d'altres escoles que necessiten col·laboradores, no les  tinc. Respecte a l'oferta de la Playhouse m'ha arribat però no compleixo gaire els requisits; no tinc titulació d'educadora infantil, no tinc nivell alt d'anglès i no tinc experiència. L'altre que demanen si que el  tinc: inteés en la educació lliure, paciència, creativitat i amor. Parlem-ne.
Gràcies Mónica, he llegit algún article de la Laura Gutman a la seva pàgina web, no la coneixia, sembla interessant.
Una forta abraçada a tots
Júlia

Enviado desde Correo Yahoo!La bandeja de entrada más inteligente.--Archivo adjunto de mensaje reenviado--From: albadelcidayahoo.co.ukTo: educaciolliureamoviments.netDate: Wed, 11 Jun 2008 09:27:44 +0100Subject: [Educaciolliure] Xantala cerca educadors/es voluntaris/es
ASSOCIACIÓ XANTALA D’ACOMPANYAMENT A LA CRIANÇA
Marià Aguiló, 111 Baixos
Metro Poblenou. Línia 4

Som un projecte integral de Criança respectuosa. Oferim un espai de trobada i formació entre famílies i una escoleta alternativa d’educació lliure per a infants de 2 a 6 anys pels matins. També oferim un espai per a infants de 1 a 2anys de 15 a 18h.

Cerquem educadors/es voluntaris/es amb disponibilitat des de juny i/o setembre d’un matí o tarda setmanal per col.laborar en l’Escoleta. Oferim supervisió, reunions periòdiques i formació continuada.

Ens agradarien persones amb coneixements i interés per aprendre en l’Educació Lliure, l’autorregulació i l’importància del joc en el desenvolupament de l’infant.

Persones interessades truqueu a la Karol  650 520 512 (per les tardes)
Carol Garrido <karol_57ahotmail.com>,

Sent from Yahoo! Mail.A Smarter Email.

¡Trónchate de risa con los mejores capítulos de South Park en MSN Vídeo!
¿Eres un cotilla? Disfruta de todas las novedades en MSN Corazón
http://entretenimiento.es.msn.com/corazon/