[Educaciolliure] revista

oscar purqueras oscarpurquerasahotmail.com
Dme Maig 14 20:53:50 CEST 2008

saludos a tod en s. estoy creando una nueva-vieja publicacion libertarianecesito la colaboracion de l en s compañer en s libertari en s,con informacion de charlas, edicion y presentacion de libros, conciertos, teatro,ferias del libro anarquistas, documentos de debate, etc... la publicacion se llamara "LA REVISTA BLANCA".queremos que sea un punto de encuentro de la cultura libertaria,  un saludo libertario.

From: acustikos en hotmail.comTo: educaciolliure en moviments.netDate: Tue, 13 May 2008 17:35:51 +0200Subject: [Educaciolliure] FW: [Projectes_edu] proposta al.legacions

Hola a tots/esUs reenio aquest model d'al.legacions que he realitzatextret de varis models presentats per dos gabinets d'advocats i dos entitats ecologistes( ecologistes en acció i Unio de pagesos). Com veureu és una proposta que amb el grup de treball i els diferents projectes esperem aproar aquesta setmana.He consultat amb Ronda( no estant espcialitzats en educació) i altres presones estan contactant amb altres col.lectius (avalon). L'experiencia amb aquests afers és minsa per part dels advocats i depèn més de l'experiencia del col.lectiu que no pàs del gabinet d'advocats. Per això m'en fio més de les propostes que he extret d'ecologistes en acció i unió de pagesos que no pàs de les altres.En aquest sentit tot i això tota ajuda és benvinguda i espero que algun advocat ens doni un cop de mà, com a fer L'artur el passat divendres.una abraçada a tothom. i seguim endavant que ja estem a prop.

Hola a tots us reen
> Subject: Benvingut a la llista de correu 'Projectes_edu' > From: projectes_edu-request en llistes.moviments.net> To: acustikos en hotmail.com> Date: Sun, 11 May 2008 16:41:15 +0200> > Benvingut a la llista de correu de> Projectes_edu en llistes.moviments.net!> > Benvilguts, finalment sembla que l'espai virtual de la comissió> de> projectes de la Xell comença a funcionar. Us recordem que aquesta> llista ha estat ideada com un espai d'intercanvi entre projectes.> > > Per enviar missatges a aquesta llista, envieu-los a: > > projectes_edu en llistes.moviments.net> > Podreu trobar informació general sobre aquesta llista a: > > http://llistes.moviments.net/cgi-bin/mailman/listinfo/projectes_edu> > > Si mai voleu donar-vos de baixa o canviar les vostres opcions ( per> exemple, canviar a mode de compilació, canviar la vostra clau de pas,> etc), visiteu la vostra pàgina de subscripció a: > > http://llistes.moviments.net/cgi-bin/mailman/options/projectes_edu/acustikos%40hotmail.com> > > També podeu fer aquests mateixos canvis via correu electrònic.> Senzillament envieu un missatge a: > > Projectes_edu-request en llistes.moviments.net> > amb la paraula 'help' en el subjecte o en el cos del missatge (sense> les cometes) i rebreu un correu de resposta amb més instruccions.> > Necessiteu saber la vostra clau de pas per poder canviar les vostres> opcions (fins i tot per a canviar la mateixa clau de pas) o per> donar-vos de baixa.> > La vostra clau de pas és: > > ignorear> > Normalment, Mailman us enviarà un correu mensual recordant-vos la clau> de pas, tot i que, si ho preferiu, podeu deshabilitar aquesta opció.> > Aquest recordatori inclourà també instruccions sobre com donar-vos de> baixa o canviar les opcions del vostre compte.> > A la vostra pàgina d'opcions hi trobareu també un botó que us permet> enviar-vos un missatge a la vostra adreça amb la vostra clau de pas> actual.

Sigue al minuto las principales noticias de tu ciudad MSN Deportes

Tecnología, moda, motor, viajes,.suscríbete a nuestros boletines para estar siempre a la última MSN Newsletters
La vida de los famosos al desnudo en MSN Entretenimiento
http://entretenimiento.es.msn.com/