[Educaciolliure] FW: [Projectes_edu] proposta al.legacions

xavier rodriguez i grau acustikosahotmail.com
Dma Maig 13 17:35:51 CEST 2008

Hola a tots/es
Us reenio aquest model d'al.legacions que he realitzatextret de varis models presentats per dos gabinets d'advocats
i dos entitats ecologistes( ecologistes en acció i Unio de pagesos). Com veureu és una proposta que amb el grup de treball i els diferents projectes esperem aproar aquesta setmana.
He consultat amb Ronda( no estant espcialitzats en educació) i altres presones estan contactant amb altres col.lectius (avalon). L'experiencia amb aquests afers és minsa per part dels advocats i depèn més de l'experiencia del col.lectiu que no pàs del gabinet d'advocats. Per això m'en fio més de les propostes que he extret d'ecologistes en acció i unió de pagesos que no pàs de les altres.
En aquest sentit tot i això tota ajuda és benvinguda i espero que algun advocat ens doni un cop de mà, com a fer L'artur el passat divendres.
una abraçada a tothom. i seguim endavant que ja estem a prop.

Hola a tots us reen

> Subject: Benvingut a la llista de correu 'Projectes_edu'
> From: projectes_edu-request en llistes.moviments.net
> To: acustikos en hotmail.com
> Date: Sun, 11 May 2008 16:41:15 +0200
>
> Benvingut a la llista de correu de
> Projectes_edu en llistes.moviments.net!
>
> Benvilguts, finalment sembla que l'espai virtual de la comissió
> de
> projectes de la Xell comença a funcionar. Us recordem que aquesta
> llista ha estat ideada com un espai d'intercanvi entre projectes.
>

> Per enviar missatges a aquesta llista, envieu-los a:
>
> projectes_edu en llistes.moviments.net

> [...]

Sigue al minuto las principales noticias de tu ciudad MSN Deportes

MSN Noticias
http://noticias.msn.es/comunidad.aspx