[Educaciolliure] RE: Informació publica de l'avantprojecte de la LEC

Sonia Son Somnia somnia7ahotmail.com
Dil Maig 12 01:18:26 CEST 2008

Si, cal posar fila a l'agulla, seria interessant unir esforços donat el poc temps del que disposem. Per la meva part us reenvio la llista dels parlamentaris que formen part de la Comissió d'Educació i Universitats al Parlament de Catalunya (sento no haver-la fet arribar a la última reunió...), aquí teniu l'accés directe a la pàgina d'on he extret la info:
http://www.parlament.cat/portal/page/portal/pcat/IE02/IE0211?p_legislatura=8&p_tipus=COM&p_codi=477
 Seria interessant intentar contactar amb alguns d'ells, potser amb un de cada partit. Fa uns anys per qüestions de feina vaig estar una temporada concertant trobades amb parlamentaris; podriem fer de la següent manera: - Enviar a tots els parlamentaris que formen part de la comissió una carta urgent exposant qui som, presentant el tema i la seva urgència, i sol·licitant una reunió, adjuntant tríptics o info de la XELL i/o de les escoles o iniciatives educatives per tal que es visualitzi qui som, adjuntar també info sobre la situació a d'altres països (dic a tots perquè al final, amb molta sort, només voldrà contactar amb nosaltres un de cada partit, ja que s'organitzen entre ells...això contant que els interessa el tema, es clar!!). - Al cap d'un parell de dies, trucar a les secretaries de cada grup parlamentari, preguntant si han rebut la carta i si podriem parlar amb algun d'ells, tot i que és més efectiu demanar directament per algú en concret... Llavors veure si estant interessats i sol·licitar una reunió el més aviat possible.- Rafael López del PP i la Dolors Camats de ICV-EUA, que formen part de la comissió d'educació són força oberts i de fàcil tracte, podriem insistir en ells; tenen blogs personals, on pots parlar directament amb ells, tot i que no seria un contacte oficial podriem explotar-ho per tal d'adelantar contactes: http://rafalopez.wordpress.com/, http://www.camats.blogspot.com/
Si des del grup de treball de legalitat es té clar quin és el discurs i les reivindicacions que es volen fer i qui aniria a aquestes reunions amb els polítics, en una setmana es pot fer tot això. Ara mateix no disposo de massa temps però m'ofereixo a ajudar a qui es pugui encarregar de redactar la carta i a fer els contactes telefònics posteriors.
Tot plegat és una proposta, ja direu que us sembla... Fins aviat,Sònia

Date: Sun, 11 May 2008 01:56:26 -0700From: mireia.o en rocketmail.comSubject: Informació publica de l'avantprojecte de la LECTo: educaciolliure en moviments.net
Estic d'acord en què ens hem de posar a treballar ja, sobretot pel que fa a les al·legacions perquè hi ha molt poc temps per presentar-les, tenim només fins el 5 de juny.
Jo m'ofereixo per al redactat (tinc a casa qui em pot ajudar amb els aspectes formals), però necessito col·laboració per tal de tenir clar el contingut de les al·legacions.

Mireia

MSN Noticias
http://noticias.msn.es/comunidad.aspx