[Educaciolliure] FW: RV: Contra l'educació obligatòria dels 3 als 6 anys

Muntsa Roca Castells muntsarcagmail.com
Dil Maig 12 01:14:50 CEST 2008

M'ADHEREIXO A LA CARTA DE PROTESTA CONTRA L'EDUCACIÓ OBLIGATÒRIA DELS 3 ALS
6 ANYS QUE PREVEU L'AVANTPROJECTE DE LLEI D'EDUCACIÓ DE CATALUNYA.
Nom complet: Montserrat Roca Castells
DNI: 46.331939A
Adreça de correu electrònic: muntsarc en gmail.com