[Educaciolliure] esborrar-me de les llistes

Izaskun Azueta zerurdinaagmail.com
Dma Mar 18 12:06:25 CET 2008

Bon dia,

Bé, no hi ha ningú que s'encarregi de aquesta tasca a la llista, o sigui que
la llista som tothom :-)). Llavors, vosaltres mateixas pudeu donar-vos de
baixa. Hi ha molts correus que es van enviar que ho explican. Tot i així, es
molt facil: aqui mateix, abaix, hi ha un link a la pagina de la llista i si
feu click tan sols tindreu que seguir les instruccions par donar-vos de
baixa.

Salut i una abraçada!

Izaskun