[Educaciolliure] esborrar-me de les llistes

Rebeca BM rebecabalestraahotmail.com
Dil Mar 17 19:39:46 CET 2008

Bona tarda,

Em passa el mateix que a la Marga. Ho he intentat previament per altres vies i no ha funcionat.

Molt agraïda per tota la informació rebuda fins ara: Rebeca

From: marga.ard en telefonica.netTo: Educaciolliure en llistes.moviments.netDate: Mon, 17 Mar 2008 15:59:46 +0100Subject: [Educaciolliure] esborrar-me de les llistes

Encara que els temes són interessants, en aquest moment no m’hi puc dedicar i s’em colapsa el correu
Voldria que m’esborressiu de les postres llistes
Gràcies per la vostra atenció

Margarida Bel Vilarnau
Tecnología, moda, motor, viajes,…suscríbete a nuestros boletines para estar siempre a la última
Guapos y guapas, clips musicales y estrenos de cine.