[Educaciolliure] trobada pedagògica demà

Pere Juan nosomresatelefonica.net
Dma Jun 24 18:16:31 CEST 2008

Hola a tots
us recordo que demà hi ha la trobada pedagògica final d'aquest curs per valorar l'any i plantejar noves questions pel curs vinent.
Us recordo que serà a les 7 en la piràmide de cordes.

Com que jo no podré anar-hi vull dir què m'interesa de cara al curs vinent.

Es tracta de dos temes independents però relacionats que han ocupat força temps en diversos espais i reunions.

Les dinàmiques que s'estableixen entre els nens.
Quan plantejem un espai lliure i els nens imposen la seva voluntat uns als altres (sovint es de grans a petits) no sabem que fer. M'agradaria poder compartir aquests fets i comentar-los entre tots.
L'implicació de les families.
Penso que molts dels problemes que es donen amb les families en els espais educatius venen de la dificultad dels adults de mirar-nos a nosaltres mateixos. De projectar el que pasa en l'altre.
Penso que es millor comentar casos concrets dels espais educatius i també familiars.

Una abraçada

Pere