[Educaciolliure] Introducció a la Comunicació Autèntica

Robin Williams robinapersonesautentiques.org
Dil Jun 23 15:26:36 CEST 2008

Estimat membre d’Educació Lliure

M’agradaria demanar dos minuts del teu temps per a ajudar-me difondre

els tallers, cursos, grups setmanals i coaching personal que facilito.

Em dic Robin Williams i estic actiu principalment a Barcelona i rodalies

Tens alguna relació no del tot harmònica? Has escoltat parlar de la
Comunicació Autèntica®?

Et dono una breu explicació.

És una forma de pensar i expressar-te amb el fi de prevenir o transformar

qualsevol conflicte en la nostra vida en una expressió mútua de sentiments i
necessitats;

així ens estalviem de la culpa i estem més en connexió amb la nostra
essència i alegria cap als altres

Alguns membres d’aquest llistat ja s’estan formant en aquesta innovadora
forma de

connectar amb els sentiments i expressar-nos amb més claredat,

i per aquest motiu, m’han invitat a participar en aquest llistat.

Si t’interessaria saber més, com a punt de partida, t’invito a visitar la
web de PersonesAutentiques:

http://www.personesautentiques.org/Comunicacio_Autentica.html

Tenim un Taller Introductori aquest dijous (26 juny) a les 19:00h al costat
de l’Estació de Sants,

Tot seguit, durant els dilluns de juliol, i al mateix centre, continuem amb
un Curs Essencial Intensiu d’Estiu.

Agraeixo la teva atenció i ara em pregunto si estaries disposat/da de passar

aquest mail a altres persones en el camí del creixement personal per a

ajudar-me a difondre la Comunicació Autèntica® per tot Catalunya.

Càlidament

Robin (Williams)

www.personasautenticas.org

(+34)626.16.18.74