[Educaciolliure] Escoles bressol o alternatives per Gràcia o Ssagada Família

I.TORTAJADA en telefonica.net I.TORTAJADA en telefonica.net
Lun Ene 21 14:26:24 CET 2008

Hola,

Sóc nova a la llista i voldria fer una consulta. Tinc una nena, la Irene, de gairebé vuit mesos. Mentre sóc a la feina, els avis en tenen cura però a partir de setembre, quan la Irene tingui 15 mesos, ens haurem d'organitzar d'una altra manera. Si us plau, em podrieu recomanar alguna escola bressol o similar per ella? Necessitaria que no fos lluny de casa, jo visc prop de la Sagrada Família i també del barri de Gràcia. Aqui a la vora hi l'escola bressol municipal Els barrufets, no sé que tal és.

Us agraeixo per avançat la vostra ajuda.

Imma Tortajada
		 TERRA

-->