[Educaciolliure] Espai de legislació...

Doa _ grillestrellat en gmail.com
Lun Ene 21 13:45:05 CET 2008

Bon dia i bon inici setmanal! Amb aquest sol no serà difícil.... ;·D

No he assistit a cap de les reunions de legalitat, però més o menys, he anat
seguint tot el que s'ha anat enviant. Estic veient vàries propostes i de fet
hi ha persones que m'ho han enviat a mi pensant que jo en podria fer una
recollida per després dur-ho a les reunions.

Això em fa pensar que potser estaria bé que algú que estigués interessat/ada
en aquest tema i s'hi vegi bastant implicat/ada podria encarregar-se d'anar
recollint les diferents propostes que van sortint per després poder-les
plantejar i que no quedin inhertes en el gran mar d'e-mails que suposa la
llista de distribució.
Per exemple, el tema de parlar per tv3, o propostes com: ...tinc una amiga
que treballa a X lloc i podria fer això o allò altre,o... si tot*s ho rebem
i llegim, però ningú ho recull, pot quedar fàcilment en l'oblit.

Potser també estaria bé fer un grup de e-mails per aquest tema. És a dir,
tenir un llistat de distribució, o un grup d'aquests google on es pugui
debatre i parlar d'aquesta nova llei i dels diferents moviments respecte el
camp legislatiu. "l'Espai de Legislació de la xell" (com es va dir a la
primera reunió) podria tenir un espai de debat i comunicació per internet.

Què us sembla?
Bé, ja direu.

Una abraçada teclejada però amb molta presència!
Doa