[Educaciolliure] Informació sobre la Conferencia d'ahir de Christopher Cl ouder. (Consell Inter. Escoles Waldorf/Steiner)

xavilistas en clonlara-esp.org xavilistas en clonlara-esp.org
Sab Ene 19 13:28:22 CET 2008

T'agraeixo el report sobre aquesta conferència.

Només volia fer-hi un matís. A mi el que em sembla terrible és el fet en
si que l'escolarització sigui obligatòria, a banda de l'edat en què el
Poder vulgui iniciar-la... Fet i fet, als que eduquem a casa que la llei
digui que sigui obligatòria als 3, als 7 o als 10 ens afecta el mateix, el
problema el tenim, ara per ara, igualment...

Cordialment,

Xavier