[Educaciolliure] Anna

Javier Centol Lozano jcentol9 en hotmail.com
Vie Ene 11 13:42:57 CET 2008

Hola,

Encara que jo no he enviat cap petició ni oferta de treball, voldria donar la meva opinió, se que no es ell lloc per enviar ofertes o demandes de feina, però tenint en compte com esta aquesta societat, això pot ser un canal perquè un trobi alguna cosa millo. Es a la fi una xarxa on les persones intercanviem coneixements, contactes, referències, i perquè no oportunitats de feina? El que no tindria que convertir-se es en una finalitat clar.

Jo ho veig bé, allà on hi hagi gent hi ha intercanvi. Quan s'agota l'intercanvi amb els altres s'agota l'ésser humà, i molts del problemes d'aquesta societat venen d'aqui.

Jaiver.