[Educaciolliure] Una iniciativa a favor d'una educació viva

Teresa Pla teresa.pla en premsalocal.com
Jue Ene 10 10:37:11 CET 2008

	Hola Jordi mateu i la resta de la Xell...li vaig passar aquest correu a la Mercè que treballa com assistent social, li interessa que li passeu informació sobre escoles que ja estiguin treballant amb una pedagogia més respectuosa...Ja he vist que aquesta és una demanda freqüent per part de gent que hi entra...¿ existeix alguna mena de llistat amb la descripció del seu Projecte educatiu ?

Teresa,
Gràcies per enviar-me aquesta informació es molt interessant , m'agradaria saber quin d'escoles són les  actualment fan aquest tipus d'intervenció més respectuosa amb l'alumnat

-----Missatge original-----
De: Teresa Pla [mailto:teresa.pla en premsalocal.com]
Enviat: dimecres, 9 / gener / 2008 17:41
Per a: Mercè Vidal
Tema: RV: [Educaciolliure] Una iniciativa a favor d'una educació viva

	Hola, et reenvio aquest correu, si vols pots connectar-te tu mateixa...si no ja et faré jo la selecció...fixa´t que en aquest arxiu adjunt hi ha una proposta de trobada per tirar endavant un altre concepte d´escola.....