[Educaciolliure] Vilanova i la Geltrú

Xavier Alà xavilistasaclonlara-esp.org
Dis Feb 23 22:13:59 CET 2008

Hola, Olga, em permeto de reenviar el teu missatge a les llistes d'Aprendre
i Viure i d'Educar en Família per si algú volgués contestar-te.

Salutacions,

Xavier Alà

----- Original Message -----
From: "olga Soria" <olga en copdecap.com>
To: <educaciolliure en moviments.net>
Sent: Thursday, February 21, 2008 6:10 PM
Subject: [Educaciolliure] Vilanova i la Geltrú

Hola, Bona tarda,

Visc a Vilanova i la Geltrú, tinc una nena de 21 mesos i voldria saber si en
aquesta població mateix o rodalies hi ha algun grup de pares que estiguin
desenvolupant algun projecte o simplement es trobin per compartir. Sé que
n'havia hagut algun que es reunia al parc de Ribes Roges però ara per ara no
sé si es fa alguna cosa.

Moltes gràcies!

Olga.