[Educaciolliure] consulta sobre La Figuera de Samalús

M Belen Alvarez/UPC M.Belen.Alvarezaupc.edu
Div Feb 22 10:23:03 CET 2008

Hola,

el meu nom és Belén i estic buscant escola per la meva filla per l'any
vinent quan tindrà dos anys.

Estem mirant a les escoles d'un llistat que vaig trobar a la web de les
escoles Waldorf i a un altre llistat que va publicar la revista Viure en
Família en un article sobre la nova escola. Però em trobo que alguns dels
telèfons o bé no funcionen o no respon ningú, i amb les adreces de correu
passa tres quarts del mateix.

Per zona, estem molt interessats en conéixer l'escola de La Figuera de
Samalús però no puc contactar amb ells. Us volia preguntar si algú sap
alguna cosa d'aquesta escola, a Cànoves i Samalús: si ha tancat, si hi són
però amb un altre telèfon, qui se n'encarrega, si han marxat a una altra
banda.... Si, a més, em podeu facilitar algun tipus d'informació, més
actualitzada que la que us comento, sobre les escoles i projectes d'aquesta
línia que hi hagi avui dia arreu de Catalunya també ens ajudaria.

Moltes gràcies,

Belén Àlvarez