[Educaciolliure] obligatorietat 3 anys

Daniel Izquierdo Conejo danichkoayahoo.es
Dme Feb 20 22:17:29 CET 2008

Hola a tots, m'agradaria tenir informació sobre la carta que es diu a un missatge que va redactar el grup Alba, ja que acabo d'insciure'm i només he rebut els missatges a partir d'ahir.
  Si hi ha alguna manera de participar, donar suport amb signatures o el que sigui per tal de tirar enrere aquesta absurda proposta sobre la obligatorietat, si us plau, que m'ho digui.
  Gràcies per endavant.

  Daniel Izquierdo

¿Con Mascota por primera vez? - Sé un mejor Amigo
Entra en Yahoo! Respuestas.