[Educaciolliure] RE: La Intoxicacion Farmacologica de niños y adolescentes.(Joan Carles Isern)

Javier Centol Lozano jcentol9 en hotmail.com
Sab Feb 9 15:19:39 CET 2008

Hola,

Jo estic a favor del missatge que inclou el video, pero no a favor del video i menys de la capacitat crítica i de transformació que poden tenir els que l'han fet i com utilitzen els seus arguments. Hi ha associacions dubtoses, se li dona la culpa als adolescents que maten degut a les pastilles que prenien, i no es parla també d'on havien comprat els rifles automátics i la cultura d'armes que tenen a més, del model relacional que tenen allà (i aquí també). D'altra banda no crec que per no donar-li una medicació li prenguin a ningú els 4 fills, això m'ho tindrien que demostrar, em sembla sensacionalista i mentida.

Desgraciadament, hi ha molta gent que dona pastilles als seus fills i a ells mateixos pero si veuen aquest video es quedarán amb por al cor, a més de que no aprendrán exactament el que passa amb el TDAH, menys el discurs científic del Dr. Sasz (hauria que veure quina solució dona ell, clar). Crec que la polémica només atrau polémica.

Estic informat del que passa amb la FDA i els medicaments, i realment es un biaix científic i un gran negoci que posa en perill (mortal en alguns casos) a molta gent, però això només es la punta del iceberg. Pasa el mateix amb les armes, amb el tabac, amb determinats aliments, amb els accidents de cotxe, amb l'escola...

De totes maneres el vídeo el reenvio, em sembla interessant que la gent pensi sobre aixó, pero es necessita una veu més crítica.

Grácies!

Javier