[Educaciolliure] La Intoxicacion Farmacologica de niños y adolescentes.(Joan Carles Isern)

Joan Carles Isern joancarlesisern en mollet.mdvnet.com
Sab Feb 9 14:13:34 CET 2008

Gràcies per la teva informació, i Visca la institució Comisión Ciudadana en pro de los Derechos Humanos, fundada per L. Ronald Hubbard, (fundador, alhora de Dianètica i Cienciologia), junt amb el Dr. Thomas Szasz per alçar la seva veu en contra del enorme negoci que suposa la medicació infantil dels nens als EUA, (només als EUA el 2006 es van prescriure més de 31 mil.lions de receptes per a la seva compra) es calcul.la que a un 10 per cent de tots els nens de deu anys, sel's dona algún medicament per tractar el déficit de atenció.

    Es un gran negoci que només als EUA genera 3100 mil.lions de dólars al any . I aixó només és la realitat dels EUA, perque aquests medicaments són molt popul.lars en molts altres llocs del món. En Espanya rubifén es l'únic f'armac que es fa servirperr al déficit de atenció i aquestes mateixes pildores de metilfenidato, es troben en America Llatina sota el nom de ritalin o ritalina.

Haig de afegir, que per altres informacions que he anat recopilant, té serioses contraindicacions i efectes secundaris, en nens que, recordem encara no están plenament constituits a nivell tant fisica com sicológica. De fet un informe de la FDA

Anant a contracorrent no m'extranya que els estiguin perseguint als EUA i que tanta gent famosa els recolzi.

Em pots enviar més informació sobre aquesta Institució i el Dr. Thomas Szasz  ?

Per cert que un informe de la FDA (Administració de Fármacs i Aliments, entitat del Govern dels EUA), demostraque 25 persones, en la seva majoria nens, van morir després de ingerir algún d'aquestos farmacs.

Alguns enllaços interessants per ampliar la informació sobre els efectes de la medicació i alternatives:

http://www.ritalindeath.com/ADHD-Drug-Deaths.htm
http://www.3deducacion.com/Alternativas.html

Joan Carles