[Educaciolliure] Fwd:

Mireia Batlle Castro mireiabatlle86 en gmail.com
Mar Nov 27 23:11:44 CET 2007

Hola,

Sóc la Mireia, escric perquè busco algun projecte d'educació lliure per fer
d'acompanyant o educadora de nens en l'etapa d'educació infantil o primària.
Sóc d'Esparreguera. Actualment estic treballant a una escola pública d'Olesa
com a interina però ja no puc més. No puc conviure dins d'aquest sistema
educatiu ni ser partícep de tot aquest treball de producció que es du a
terme a l'escola-presó.

De moment després de Nadal deixo l'escola. Faré qualsevol cosa però
m'agradaria poder ser companyant i contribuir en algun dels projectes
d'educació lliure que ja es duen a terme.

Si sabeu d'algun que en busquin feu-m'ho saber, gràcies!

una abraçada!