[Educaciolliure] Una petició enmig del rebombori!!!

Reies reies en gracianet.org
Jue Nov 22 00:24:27 CET 2007

Bones,

Fa molt temps que segueixo, amb molt de gust aquesta llista i tot i fer
poques intervencions he aprés i aprenc molt.

L'any vinent marxo a viure a Sta. Maria d'Oló a un projecte comunitari,
però necessito assegurar-me una plaça com a mestra a alguna escola
pública de per allí; em seria possible arribar fins a Manresa o Vic; la
questió és que el tema és que sóc funcionària definitiva a Cornellà;
pero em caldria que algú de la zona em demanés en comissió de servei.
M'encantaria provar noves experiencies d'educació pública amb eines de
lliure o el que sigui per poder fer aquest canvi de vida. Sobretot amb
moltes ganes de trobar noves maneres d'educar i il.lusions.

Fins aviat, i que no pari la discussió, que a la pública, malgrat el que
n'hi ha, en som algun en s que mantenim les ganes i l'energia.

Reies