[Educaciolliure] Diversitat

evacampano en menta.net evacampano en menta.net
Mie Nov 21 11:47:30 CET 2007

Hola,

Com a mare d'una nen amb autisme em resulta molt dolorós llegir aquest
tipus de comentaris que fan propaganda de la intolerància, precisament
en una llista on se suposa que reclamem el dret a la diferència. La
veritat, he flipat. Inverteixo una part molt important de les meves
energies perquè es reconegui el dret a una educació de qualitat i en
igualtat d'oportunitats per a tots els nens i nenes al nostre país,
independentment de les seves característiques. I perquè es reconegui el
valor positiu de la diversitat, en totes les seves vessants. I hi crec.

Així que, en la mateixa línia que en Lluís V., espero que aquesta
actitud no sigui una llavor que fructifiqui en el futur i se't giri en
contra, Bresca. Però si fructifica i t'esquitxa, ja sabràs què ha
passat.

Cordialment,

Eva