[Educaciolliure] resposta a la bresca

Núria Rica nuriarica9 en gmail.com
Mie Nov 21 11:03:49 CET 2007

A mi també m'ha deixat bocabadada aquest missatge, tant pel rebuig a les
famílies immigrants (molts de nosaltres som fills d'immigrants, no ho
oblidem), tot i que crec que el problema d'aquesta persona no és la
immigració si no que titlla de negativa un tipus de cultura (no crec que es
refereixi a anglesos, alemanys, noruegs...) com pel poc respecte a tots els
professionals de l'educació. Que el sistema no sigui l'adequat no vol dir
que no hi hagi gent que treballi amb il·lusió, ganes i respecte.

En aquesta llista es parla de la lliure educació, no de l'educació excloent,
i el debat ara mateix era l'escolarització als 3 anys i no pas la barreja de
cultures.

Molta salut i molta calma, que de tensions en passem tots (no només els
"immmigrants"!!!),

Núria Rica

El 21/11/07, Sonia Son Somnia <somnia7ahotmail.com> ha escrit:

> A la Bresca.
> M'ha deixat gelada aquest missatge. És evident que tots som lliures de
> tenir la opinió que volguem, però davant de missatges intolerants i
> ignorants que fan apologia del racisme i la xenofobia només puc dir que
> t'has equivocat de llista de distribució.
>
> Sònia

> From: labrescaahotmail.com
> To: educaciolliureamoviments.net
> Date: Tue, 20 Nov 2007 22:43:31 +0000
> Subject: [Educaciolliure] (sin asunto)
>
> A tots els pares; feu el que sigui, pro no  i repeteixo no
> [...]

Núria Rica