[Educaciolliure] (sense assumpte)

MARTA GISBERT VICO marta.gisbert en hotmail.com
Lun Nov 19 11:15:02 CET 2007

hola soc la marta gisbert, y estic subscrita a la xarxa educacio lliure. m'agradaria molt saber quins centres educatius (infantil i primaria) imparteixen una pedagogia activa com el centre public el Martinet de Ripollet. moltes garacies. m'interessen centres de barcelona, badalona i voltants. moltissimes gracies, perque estic amo¨¨inada per la proxima escolaritzacio del meu nen.