[Educaciolliure] PROJECTE A MOLLET DEL V. (VAL

xavilistas en clonlara-esp.org xavilistas en clonlara-esp.org
Jue Mayo 31 23:42:43 CEST 2007

Hola, sóc el Xavier Alà, de Barcelona. Hi ha una altra llista que igual et
podia resultar útil, és Aprender y Vivir, a Yahoo! España. Tot i que és la
llista d'un grup de suport de famílies educadores a casa, es belluga prou
informació... Pots trobar-ne l'adreça a la web: www.clonlara-esp.org. S'hi
accedeix per invitació.

Xavier