[Educaciolliure] PROJECTE A MOLLET DEL V. (VAL

Joan Carles Isern joancarlesisern en mollet.mdvnet.com
Jue Mayo 31 02:03:38 CEST 2007

Hola, Jo també estic interessat en algún projecte que es faci a mollet del vallés, m'he apuntat a educació lliure fa uns dies i encara no se ni com s'Ha de fer bé per poder contactar amb la gent de la llista, és per aixó que si algú em pot facilitar alguna informació per la llista o bé per teléfon al 605 035 065 (joan Carles) s'ho agrairia molt. moltes grácies. Salut !!