[Educaciolliure] Hola

Meritxell merifloreta en yahoo.es
Lun Mar 19 11:45:14 CET 2007

Hola amb dic Meri,
Trobo molt interessant al projecte que porteu d'Educació.
Per motius de salut, ara tinc molt temps lliure.
M'ofereixo per ajudar a fer qualsevol cosa que no requereixi agafa pes, ajupir-me, flexionar el tronc per causa de la meva dolencia d'esquena.
No se quin tipus de feina us fa falta que algú faci, però si anià alguna compteu amb mi.
Gracies.

      “Es veritat, tot el que jo faig es com una gota en el oceà i tot hi així, si jo no fes el que puc, el oceà li faltaria una gota”

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com