[Educaciolliure] es cerca alguna educadora?

alba roja alba_roja en yahoo.es
Sab Ene 20 14:58:15 CET 2007

Bones sóc l'Alba.

Tan sols escrivia interessant-me si existia algun projecte d'escoleta, o algun projecte educatiu on actualment estiguessin cercant una educadora per estar amb les criatures. Ja fa temps vaig anar seguint un xic tot el treball de la XELL, des de dins, però per diferents qüestions (entre elles el canvi d'espai geogràfic) he anat tenint notícies peò sense massa seguiment. Estic buscant alguna feineta i pensava d'escriure a la llista per si de cas. Estic vivint a Girona però això no és pas un incovenient. Si algú sap agluna coseta, agraïria que me'n pogués posar al cas

A reveure!

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com