[Educaciolliure] Atn. Jordi Mateu - encara busqueu un educador per la vostra escola?

Roser Claramunt Oliva roserclaramunt en yahoo.es
Vie Ene 19 15:57:36 CET 2007

Hola,
No he vist fins ara que buscàveu un educador per
l'escola per aquest curs 06-07.
M'identifico i crec moltíssim amb la filosofia de
l'escola i m'agradaria poder-vos visitar i parlar-ne
per si més endavant hi haguès alguna altra plaça a la
que poguès optar (a temps parcial o complert).  Sóc
psicòloga, mare d'un nen de 5 anys i la primera vegada
que em van parlar del vostre projecte va ser just en
unes sessions de massatge infantil que vaig fer amb
l'Anna Bachs, just fa 5 anys, a Barcelona.
Ara he tornat "als meus origens". Torno a viure a 7 km
d'Igualada, perquè el meu fill pugui conèixer i viure
el valor de les petites coses al mig de la natura
diàriament.

M'agradaria poder conèixer l'escola El Roure i també
als qui la feu possible.
Espero la vostra resposta i proposta de data/hora.

moltes gràcies pel vostre temps!
Roser Claramunt i Oliva
roserclaramuntayahoo.es