[Educaciolliure] CEIP Camp Joliu

miol miol.uri en gmail.com
Mie Dic 5 19:03:12 CET 2007

Hola,

nose si parlem de la mateixa escola, però la que conec, l'Escola Camp Joliu,
situada al costat de l'Arboç, no es precisament molt llibertària.
Per començar està dins l'àmbit de l'Opus Dei (
http://es.wikipedia.org/wiki/Opus_Dei); Aquestes escoles i pel que m'han
explicat acostumen a fer servir el model càstic i duresa en aquells nens/es
que tinguin un comportament que no es el model de l'escola, o que creguin el
professor que no s'esforçen prou perquè treu males notes; em sembla també
que obliguen anar un cop per setmana a la capella a fer missa; i també es
basa en el model educatiu de retenir conceptes a base de repertir-les
estructuradament i segons convigui el professor.

Fins aquí puc opinar. Ja que escric també voldria donar el meu suport a la
Xell, la qual consideru que m'està enriquint molt, i també m'ofereixu en
donar un cop de ma si surten "comissions" o algun tipus de pla de
treball per tractar la nova llei.

Saludus,
Miol