[Educaciolliure] CEIP Camp Joliu

Xavier Alà xavilistas en clonlara-esp.org
Jue Dic 6 00:28:40 CET 2007

Ja, però jo et demanava si pots passar l'enllaç, per donar-hi jo mateix un cop d'ull, gràcies!

Xavier

  ----- Original Message -----
  From: Ferran Lÿfffff3pez Corbella
  To: Xavier Alà ; EducaciX lliure
  Sent: Wednesday, December 05, 2007 3:13 PM
  Subject: Re: [Educaciolliure] CEIP Camp Joliu

  hola,
   jo he remanat una mica i pel que sembla estan a favor de la separació nens - nenes a l'aula i en contra de la nova assignatura d'Educació per la ciutadania; no ho sé, tot plegat una mica...

  Ferran

  Xavier Alà <xavilistas en clonlara-esp.org> escribió:
    Hola, podies passar l'enllaç d'aquesta associació de mares i pares d'escoles lliures...? Gràcies!

    Xavier Alà